Wednesday, February 3, 2010

LELAKI GERSANG

 

Lelaki 1..

ni ha.. nak criter ckit psal lelaki gersang yg penah msg n approach adik yer.. semalam tym adik ngan akak B turun bawah nak beli burger, ader la segrombolan lelaki2 yg thah dri mna dtgnya itu duk2 kt warung itu.. semua x BY except yg 1 itu.. muka dy mcm adam brody versi Malaysia, pki baju pink n muka dy byk taik lalat uallz.. aper2 la, kalau muka ko hensem,pantat ko pun wangi yer.. aper lagi, adik ngan kak B pun sempatla gak on kn mode syundelz.. lpas kitorg order la kn, adik p0n duk la semeja ngan lelaki2 tdi.. mata adik mcm x dpt lari yer dri memandang wajahnya itu.. x lma mcm itu, tba2 lelaki yg duk sebelah adik(bukn yg ensem itu) yg mukanyer mcm kerbau x cukup makan, tba2 bagi adik sebatang rokok.. thah rokok aper thah..

abg : adik nak ker??

adik: ar??

abg: nak rokok??

adik: bleh ker??

abg: amik la... adik merokok x??

dengan syundelz dan tak tau malunyer yer, adik amik jer rokok itu dan dy bakarkn rokok itu.. trus adik p0n merokok feeling pelacur plg laku d dunia gitew.. eh, blum abis crita lagi ni.. tba2 yg bikin adik panas itew bla dy mengeluarkn suara hanjengnya berkata “adik dtgla rumah tgk tv, sbb rumah adik kn xde tv.. tpi kalau nak dtg mesti pki kain pelikat yer.. supaya senang buka klau nak ‘buang air’..” shial punya lelaki.. ko igt ak ni pelacur ker hah?? bodoh, syundellz.. aper2 la.. dgn itew adik p0n menjawab “pesal plak nak pki kain pelikat jer?? sbb rumah abg xder tandas ker?? jdi, klau nak buang air, kna dlm botol erk??” mmg ko syundel and gersang tahap gurun kaherah.. aper2 la ko kn syundel.. trus adik amik burger yg dah siap n chow dgn muka kekwat mcm hanjeng.. chow bedah..

 

Lelaki 2..

adik ni mmg rmi peminat kn.. ader lagi sorg lelaki yg plg sangap ni.. siap hntr2 msg lgi u.. adik p0n lupe dri mna dy dpt no fon adik… tggl p0n dkt2 ngan blok rumah adik gak.. klau dy kentut kt dlm rumah dy bleh smpi la gak bunyinya smpi rumah adik ni hah… ni adik nak tunjuk msg yg dy hntr kt adik ni..

msg 1 : Lan bz? Jom jumpa nk. Now abg kat umah sect7. Abg dok area flat tu. blok 47. Lan lak dok area mn?

msg 2 : Lan kt mana? Abg kat sect7 blok 47.

msg 3 : Jom. Rindula.

nilah dy msg yg lelaki gersang ni hntr kt adik.. gatal ker tidak uallzz.. gersang.. bodoh.. dasar lelaki gatal yg nak mencucuk pantat.. x sedar dri.. ko hingat ak ni pelacur ker hah?? senang2 nak bgi bontot kt org.. shial!!!

bukan ni jer lelaki yg gersang tau.. ader byk lagi uallzz.. tpi, lain kli kta crita lagi k.. bukn fiksyen yer, ni criter btul tau.. x kuase adik nak menipu2 ni uallzz.. xder maknenyer.. kla.. smpi cni jer entri kli ni.. semoga berjmpa lagi.. CHOW BEDAHH….

5 comments:

Athirah Ibrahim said...

HAHAHA! Cam shial seja laki gitu. LOL

AzlanVanderwoodsen said...

mmg shial p0n.. hahaha.. mcm mau kna penampar cap lima jari jak.. huhu..

tierah said...

kasi tampar jak 2 manusia. haha

AzlanVanderwoodsen said...

haha.. iya ak mau kasi mkn sda ak punya selipar pink ngan dy.. nasib jak la ak berterima kasih ngan dy sbb bagi ak rokok.. huhu

Anonymous said...

ni nom phone betina gersanggg (nurul ikhma) 0193689374